Happ..

Då har man varit till tandläkaren igen då..
Jag hade otroligt FINA och RENA tänder sa hon.. :)
Sen sa jag att jag hade haft lite problem med en av mina visdomständer.. Så då röntgade hon och det såg helt perfekt ut både uppe och nere, tar ett litet tag innan den kommer ut helt bara.. Men sen röntgade hon på andra sidan.
Och den jävla tanden växte HELT fel.. Själva tuggytan växte in mot resten av mina tänder, så den växer alltså helt åt skogen.
Så den får jag nog ta bort snart..  Aj, jag vill inte :(
Sen har vi ju den älskade tandstenen som jag alltid får ta bort. Och det gör så jävla ont!!
Men, nu är det gjort. Nu kan jag boka en tid när jag vill gå dit SJÄLV. Haha :D

Sen när jag hade varit där så körde jag upp till Torrvål till mostern.. Där drack vi lite kaffe och pratade lite om allt möjligt.

Nu ska vi väl göra oss lite mat, sen får vi se vad som händer och fötter :)

Ha en bra dag! ♥

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0