Helgen..

» Har varit riktigt, riktigt trevlig :)

Igår så var det ju cruising. Jag, Bella, Pat, Carina och Hillevi var nere hos Stephanie och Fredrik och grillade med massa annat folk :) Hur trevligt som helst.
Sen drog jag och Hillevi oss upp mot Orsa för att kika lite..
Så ringer mitt lilla fyllo Sandra och vill att jag ska åka med henne.. Så det var väl bara att följa med då :)
Vi gled runt och sjöng ett tag, hade riktigt kul..
Kom iaf hem ganska tidigt, men det kan ju faktiskt också vara skönt ibland!

Idag har jag och Bella cyklat runt på Orsa hela dagen..
Först käkade vi med massa folk på Bykrogen, sen kom Emil och Kristo dit.
Sen drog vi oss ner till bowligen efter någon timme där vi käkade glass och drack lite kaffe.
Efter det så gick jag och Bella ner till sjön och doppade benen lite, och GUD vad skönt det var i vattnet! Hade jag haft bikini med mig hade jag hoppat i på en gång :)
Det blir ju lugnt ett dopp någon dag i veckan ;)
Sen har vi flängt runt lite överallt, åkte upp till byn en sväng och så..
Så har min helg sett ut :D

Imorgon är det studentmiddag som gäller! Kanske några öl också, får prata med om det med Sandra imorgon! ;)
Nej, nu ska jag lägga upp lite bilder på bilddagboken..

 Kram

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0