Jobb..

» Ja, idag har jag faktiskt jobbat. Zandra frågade mig om jag ville jobba åt henne :)
Har varit ganska lugnt idag, fast ändå mer folk än vad det har varit de senaste dagarna.
Jag storstädade och rensade massa papper för att tiden skulle gå lite fortare :) Hehe..

Igår så var jag med gänget igen! Först var vi uppe i Skattungbyn där vi badade och spelade lite kubb..

(bild från i fredags, orsasjön)

Jag och Sandra förlorade 2 gånger mot killarna! :( Fast det var ju kul ändå :)
Sen åkte vi ner till Orsa där vi bowlade och senare gick vi bort till bykrogen. Trevlig dag och kväll var det iaf.

Jag är ledig över midsommar! Ska bli sååå himla sköönt :)
Jag och Emil har blivit nerbjudna till Kungsör (till emils mamma), så vi ska åka dit och segla. Kommer bli så mysigt!

Nu ska jag nog gå och städa lite tror jag.. Det ligger kläder precis ÖVERALLT på mitt rum.
Haha :)
Ha en bra kväll! 

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0