Lägenhet?

 Nu har jag precis setat och kollat lite på Orsabostäder efter lediga lägenheter.
Fanns faktiskt ganska många..
Jag börjar bli bra sugen på att flytta till eget nu. Hade varit riktigt skönt..
Det är ganska bra också eftersom att man får 10% rabatt
på grundhyran tills man fyller 25.
Vi får väl se då ;)

Idag händer det nog inte så mycket.. Har inte ens klätt på mig än ;) Haha.
Ska väl se vad som händer när mamma vaknar. Kanske åker in till Mora en sväng..
Konstigt det känns när man inte behöver kliva upp till skolan :)
Börjar jobba den 27e. Kommer nog att gå ganska segt :)

Tänkte att jag skulle gå ut och ligga i solen idag..
Men det sket sig ju. Blåser kallt somfan.

Nej, nu ska jag gå och klä på mig tror jag. Kanske skriver lite mer senare!
Puss ♥

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0