Mys på Smidgården..

» Ja, det var det verkligen! Hade hur trevligt som helst..
Först satt vi på uteserveringen, drack lite öl och åt god mat.
Sen när solen började gå ner var det bara att gå och byta om till bikini :)
Fick en Lerinpackning av Marie igår..  :) Haha. Först skrubbade hon hela mig med en saltscrub.. Efter det så blev det lera! Leran var grön och jag blev inpackad i plast så jag kände mig som en snigel.. Haha :D Men det var hur skönt som helst!
Sen badade vi i poolen, badade bastu, satt i relaxrummet och drack champagne. Hur mysigt som helst.
Tack för en underbar kväll flickor :) <3

Nu sitter jag på hotellet.. Väntar på att klockan ska bli 10.45 så jag kan gå bort till Elin och fixa naglarna.
Klockan 14.00 ska jag färga håret också.
Måste handla dricka och käk idag.. *STRESSAD*

Nej, nu ska jag försöka hitta på något :) Haha.

Ha en bra dag! Kram

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0