Student 2008!

» Ja, i torsdags tog jag studenten! Wehoo :)
Orkar faktiskt inte skriva så mycket om det. Men jag har lagt upp bilder på bilddagboken om ni vill kika! :)



Igår så kom Kristin (emils syster), Naomi (emils systerdotter), Josef (kristins pojkvän) och Micke (josefs bror) hit. Haha, hoppas att ni hängde med där :P
Så vi var nere på campingen och myste hela dagen igår. Emil badade med Naomi, så jag följde med ut så långt jag kunde gå.. Hade ingen bikini med mig :)
Sen åkte vi upp till Skattungbyn och satt ute hela kvällen.. Kollade på blixtar och drack lite öl och annat gott :)
Åkte nog inte därifrån förrän 01.30..
Inte en käft ute då, så det var ju bara att åka hem till sängen!
Ska iaf lägga upp lite bilder från gårdagen på bilddagboken om jag hinner..

Snart ska vi åka upp till Sk-byn, så nu väntar jag på Emil och Micke..

Men ni får ha en bra dag! Kanske skriver lite mer senare :)

Kram!

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0