Studentmiddag..

» Nu har jag precis kommit in..
Har legat ute och solat i några timmar. Skönt! :)

Ikväll blir det studentmiddag på hotellet för alla studenter och lärare. Blir nog riktigt trevligt!
Får se om 2orna kan laga lika god mat som vi gjorde åt förra årets studenter ;) Men det tror jag säkert att dom gör :)
Ska strax hoppa in i duschen och sen locka håret..
Sen kommer Sandra hit och då ska jag fixa hennes hår :)

Imorgon har min snälla chef Lotta och arbetskompisarna Zandra och Marie bjudit upp mig till Smidgården klockan 4.
Där ska jag få behandlingar av Zandra och Marie! :) Så gulligt av dom..
Sen ska vi väl bada bastu och bada i poolen också antar jag.. Hehe :)

På onsdag blir det stressigt.
Först ska jag göra nagelförstärkning, sen klippa och färga håret..
Sen måste jag till Lissla och hämta smörgåstårtorna och ställa iordning allt här hemma!
Får se om jag hinner med allt.. Haha :D

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen. Lägger väl säkert upp kort ikväll från studentmiddagen så ni som är intresserade kan kolla sen!
Ha en underbar dag!

Kraam ♥

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0