Tisdag..

Happ, vad ska man skriva för trevligt idag då?
Fortfarande väldigt ont i magen.. Har det inte gått över imorgon så åker jag nog in. Så drygt..

Idag har jag varit hos mostern och hjälpt henne att klippa gräsmattan..
Och man kan verkligen säga "kör så det ryker" för det gjorde det.. gräsklipparen gick sönder och började ryka somfan :) Haha!
Så hon skulle köpa en ny idag, så jag får hjälpa henne någon annan dag :)

Sen har jag och mamma lagat lite mat och bakat..
Sen har det inte hänt så mycket mer! :)

Jag och Emil har nyss duschat, sen la han sig i soffan och slocknade på en gång..
Som vanligt :)
Får väl se vad han får för ryck när han vaknar sen :P

Nej, nu ska jag nog sätta mig framför TVn en stund.
Ha en bra kväll :)

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0