Trött..

Den här dagen började med att jag åkte upp till moster och hjälpte henne med att klippa gräsmattan.
Hon hade fått nackspärr, stackarn.. Så hon hade så ont.
Sen åkte jag hem och la mig ute i solen med Marit ett tag.. Så skönt att få sola lite :)
Sen blev vi så uttråkade så då bestämde vi oss för att skrapa vedboden eftersom att den ska målas röd..
Den har stått där och sett brun och ful ut alldeles för länge nu :)
Så det är vad jag har sysselsatt mig med idag.

Nu har jag precis fått i mig lite mat så jag lär väl bli jättetrött nu antar jag..
Imorgon ska jag jobba, sen är jag ledig på onsdag :) Då blir det nog att åka och fiska. Ska bli så kul!

Nej, nu ska jag nog ringa ett samtal..
Ha en bra kväll :)

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0