Typiskt..

Jo, visst är det typiskt att det ska vara så fint väder ute när man ska jobba.. Som vanligt!

Ja, som sagt var så jobbade jag idag.. Hur lugnt som helst, men det är faktiskt skönt ibland.
Kul att träffa Zandra, Marie och Lotta igen!
Har bakat ganska mycket idag eftersom att det var så lugnt.. (som vanligt).
Gjorde Hallonkaka och Zucchini/Fetaostpajer :)

Nu ska jag strax äta.. Har inte fått i mig någon riktigt mat idag, så jag är ganska hungrig.

Sen vet jag inte vad som händer.. Ska iaf lägga in någon bild på bilddagboken och sen ringa Bellababe.
Antar att det blir TVn resten av kvällen.. ;)
Skriver väl lite mer senare om det har hänt något kul..
Kram! ♥

läsares ord.. ♥
Postat av: Sandra

det blir tv för mig med så du behöver inte skämmas ;P

2008-06-26 @ 19:36:24
URL: http://kangan.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag ska också kolla på tv, så du behöver inte skämmas ;P

2008-06-26 @ 19:37:16
URL: http://kangan.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0