24 röda rosor..

» Nu har jag fixat och donat här hemma.. Men det är en del kvar som ska göras till imorgon :)

Släktingarna har nyss åkt hem.. Har ätit god tårta och druckit kaffe.
Jag fick så fina presenter av älsklingen!
Fick 24 stycken STORA röda rosor.. Helt underbara.
Sen fick jag en SKITSNYGG guessväska. Vill inte ens veta hur mycket det kostade..

Sen har jag fått lite annat smått och gott, men jag orkar inte skriva.. :)


Fick mina kläder till studentdagen (som jag kan ha på kvällen) idag också! Nu är det bara skor som fattas..
Men jag åker ju till Borlänge den 31 så jag hoppas att jag hittar ett par då :)


Nu ska jag nog fortsätta fixa lite..
Har iaf haft en underbar födelsedag!
Imorgon äre fest som gäller :)

Puss & Kram! ♥

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0