Åka på lastbilsflak..

» Har ni hört Magnus Uggla - 24 timmar? Jag tycker den är cool :)
Den blir det nog att poppa en hel den den 5e juni :D


Igår var jag som sagt var in till MÖG på St Mikael..
Först åkte vi och hämtade Bella vid körskolan sen åkte vi dit.
Vissa var riktigt bra, vissa mindre bra och vissa var så jävla dåliga.

Idag ska jag iaf sola! :)
Skönt.. Hoppas att det här fina vädret håller i sig nu då!
Sen kanske jag, bella och hillevi skulle hitta på något. Vi får väl se hur det blir.

På Lördag är det cruising i Orsa.. Då blir det grilla och vara full! Be there! ;)

Nej, nu ska jag ut och lägga mig i solen tror jag.

Ha en bra dag :)





läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0