Blä..

» Vad tråkigt väder det är.. Nu haglar det ju!
Jag som trodde att jag kunde fortsätta bygga på min solbränna när jag kom hem, men ack så fel jag hade! :P

Igår gjorde jag inte så mycket..
Var i skolan, sen traskade jag bort till Bykrogen och mötte Hillevi.
Jag åt lite lunch, sen gick vi bort till henne och drack gott kaffe..

Sen när jag kom hem så gjorde jag och mamma fläskfilé med potatisgratäng och bönsallad.. *mums*
Så drack vi lite öl till också. Hur gott som helst!
Sen blev det Men In Trees och Top Model.. Och gud vilken tur att Saleisha vann!
Fast jag ville egentligen att Heather skulle vinna. Men Saleisha var också bra..

Jag och mamma hade tänkt plantera lite blommor nu, men det började ju hagla så vi får väl hitta på något annat :D
Får se om jag orkar skriva lite mer senare..

Annars får ni ha en jättebra dag :D
Kram! 



läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0