Borlänge..

» Japp, idag vart det en tur till Borlänge med mamsen.
Hittade en tunika, leggings och ett par skor. Sen köpte jag bryn/ögonfransfärg och lösögonfransar (till studentdagen).
Stannade till på Lager 70 också, men hittade faktiskt inget snyggt där.
Trevligt dag, och varm.. :)

Sen solade jag när jag kom hem.
Käkade lite och kollade på handboll..
Så har min dag sett ut :)

Men imorgon är det fest!
Ska jobba till 17.00, sen är det bara att åka hem och göra sig iordning.
Grilla och cruising, det blir trevligt!

Skriver kanske lite imorgon om jag hinner.. Om ni är intresserade :P Haha.


Hajdo!

läsares ord.. ♥
Postat av: Sandra

Jag är alltid intresserad.
Kom till Våmhus och sup dig full med mig? :D

2008-05-30 @ 22:39:28
URL: http://kangan.blogg.se

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0