Då var det dags..

» Nu har den äckliga pollensäsongen dragit igång.. Iaf för mig, eftersom att jag är allergisk mot björk.
Mmm, bra. Hela Orsa kryllar av björkar..
Så nu kommer man nysa och klia sig i ögonen ett tag då.
Köper min receptbelagda medicin för 600 spänn varje sommar som inte ens hjälper för att dom inte vill ge min en spruta. Tack!
Nej, usch..

Jag är väldigt nervös inför resan. Tänker på om jag verkligen har fått med mig allt, fast jag har skrivit en lapp och prickat av varenda liten sak jag har lagt ner.. Haha :) Men vafan. Första gången jag är utomlands så..
Eller ja, jag har ju varit i Danmark och Norge men jag räknar inte med det :P Haha.

Idag ska jag traska ner på Orsa klockan halv ett och sola en sista gång innan jag åker.. Så nu ska jag ligga och pressa ett bra tag :) Haha.
Sen ska jag nog åka in till Mora med mami och papi. Dom skulle köpa ny TV..
Så då följer jag med och springer in på ÖB en snabbis. Måste ha lite schampoo och sånt.

Kanske skriver lite mer senare..

Kram! ♥


läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0