ESC..

                         » Vad tycker ni? Tycker ni att rätt låt vann igår?

Det tycker absolut inte jag iaf..
Fattar inte hur det kunde gå så dåligt för Sverige. Jag antar att man röstar på "grannlandet"..
Aja, jag trodde iaf att det skulle gå bättre för Perelli än det gjorde!


Idag har jag och mamzi varit till Leksand en sväng..
Det var Medeltidsmarknad där. Det var ganska kul att bara gå runt och kika lite..
Mycket fina saker måste jag säga.. Men väldigt dyrt :P
Sen har jag faktiskt inte gjort så mycket mer! Tänkte att jag skulle sola men som vanligt försvann den förbannade solen in bakom molnen.. Så det kunde jag bara glömma.
Sen är det ju Mors dag idag! Mamma fick sina presenter för Mors dag när jag kom hem från Kreta.
En jättefin handgjord vas, och en "tavla" med änglar på. Mamma är tokig i änglar så hon blev väldigt glad för den :)

Imorgon är det skola!
Jag och Sandra ska plugga som fan imorgon, eller hur nutte? :)

Nej, nu ska jag vänta på att Emil kommer hem från Kungsör..
Sen blir det nog bara mys ikväll!

Ha en bra kväll allihopa, lämna gärna en kommentar :)

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0