Fint väder?

» Det ser ut som att det skulle kunna bli en ganska solig och fin dag idag!
Man får väl hoppas på det så att man kan sola lite innan studenten :)

Igår var jag bara hemma..
Hillevi och Bella kom förbi en sväng, sen åkte dom lika fort igen :) Haha.
Men Hillevi kom tillbaka lite senare och vi kollade på Cloverfield. Jag tyckte den var ganska ok!
Annorlunda, men som sagt var.. Helt ok :)
Sen skjutsade Emil hem henne, sen åkte vi hem till mig och myste och kollade på en halv film till, men sen orkade inte jag se mer :) Får fortsätta titta på den ikväll..

Ikväll blir det nog MÖG (Musik Över Gränserna) I Mora med Hillevi och Bella. Trävlans.

Nej, nu ska jag nog göra mig iordning och fara ner till skolan..

Ha en bra dag! :)
Puss ♥

läsares ord.. ♥
Postat av: Jessi

här är vädret underbart :)
Det blir det nog hos dig också :)

2008-05-27 @ 09:52:40
URL: http://jessi91.blogg.se

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0