Födelsedagsfest..

» Ja, det hade jag igår.. Så idag är man ju ganska sliten :)
Vi satt hemma hos mig först och drack, spelade kubb och lite ölspel.. Trevligt :)
Sen så drog vi in på Lilla krogen en sväng senare på kvällen..
Inte så jättekul men kvällen var jättetrevlig ändå tycker jag iaf! Finns lite bilder på bilddagboken om ni vill kika :)



Idag är jag som sagt bakis och ikväll blir det lugnt..
Blir väl att kika på TV hela kvällen antar jag :)

Jag fick en jättefin present av pappa som han hade köpt i Kina.
En äkta rosa pärla som dom plockade direkt ur musslan när han tittade på, och borrade genom det och satte det på ett halsband.
Jättefint! Ska jag ha på mig på studentdagen :)

Nej, nu orkar jag inte skriva nå mer..
Skriver lite mer imorgon!

Ha en bra kväll! ♥

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0