Fredag..

» Då var det bara 6 dagar kvar tills jag fyller 19 år då.. Värdelös ålder! Kommer ju bara längta till 20 :)

Idag har jag varit i skolan..
Har gjort klart arbetet om Sierra Leone med Sandra och kollat på någon dålig jävla film.
Hade jag inte haft Sandra i klassen hade jag nog fan aldrig gått till skolan :)

Ikväll ska jag nog dricka lite med Petra och Jennet tror jag..
Vi får se, har inte planerat något än.  Beror alldeles på om det händer något kul :D
Ska upp och jobba imorgon klockan 11.00.. Jobbar till 21.00. Drygt! Men jag behöver alla pengar jag kan få :)

Har fixat lite i vardagsrummet och köket idag.. Satt upp lite nya gardiner, bytt dukar, köpt blommor och gjort lite fint här hemma..
Måste fortsätta med det nu tror jag :)

Nej, ha en bra kväll nu alla människor :D


Puss! ♥


läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0