Gaaah..

» Drygt! Det är ju så jävla tråkigt i Orsa.
Finns absolut ingenting att göra ju.. :(

Har inte gjort så mycket idag. Har beställt en tid hos Elin för nagelförstärkning den 4e juni.. Jag har så långa naglar redan så det behövs inte en förlängning tyckte hon.
Ska klippa och färga håret samma dag också. Fullt upp :)



Den 31 åker jag och mamzi till Borlänge för att kika efter lite saker som behövs till studentdagen :D

Sen börjar det hårda livet minsann! Jobb, jobb och jobb.. Fast det ska bli jävligt skönt.
Tycker mer om att jobba än att sitta i en tråkigt skola. Dessutom får man ju pengar för det :)
Fast det gäller väl att ha ett bra jobb som man trivs med och trivas med sina arbetskamrater. Det är ju det viktigaste!

Nej, nu ska jag sluta prata strunt och ta mig en kopp kaffe..
Sen blir jag bänkad framför TVn resten av kvällen :)

KramKram ♥

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0