Hemma igen..

» Ja, nu har jag kommit hem från Kreta minsann :D
Har haft det jättebra.. Vet inte om jag orkar skriva så mycket om själva resan, men..
Om ni har bilddagbok kan ni kolla snittaan.bilddagboken.se. Har skrivit lite där och lagt upp bilder!
Det enda som var lite tråkigt var att vi hade bara soligt väder i 4 dagar, resten av dagarna regnade och blåste det.
Så hörde man att ni hade jätteskönt i Sverige :P

Vårat flyg blev försenat hem också..
Vi skulle egentligen åka klockan 11.00 till flygplatsen i söndags, men vi fick åka klockan 04.00 på måndagen istället.
Drygt :S Det var inte heller så kul..
Men en dag till på Kreta och ledig från skolan en dag till, det skadar inte mig iaf :)

Nu är pappa i Kina.. Blev jätterädd när jag hörde att det hade varit världens jordbävning där nere :(
Men det är bra med honom iaf.. Som TUR är!

Nu ska jag nog försöka packa upp det sista..
Alla mina kläder i väskan igår luktade lösningsmedel.. Måste ha varit någon annans väska som har läckt.
Aja, nu är dom tvättade iaf! :)

Nu ska jag ringa hillevi och sen packa upp. Skriver kanske lite mer senare!





läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0