Munsår.

» Gör så jävla ont :(
Jag får alltid munsår när jag är stressad eller sover dåligt. Och den här gången beror det nog på att jag har sovit dåligt.

Idag händer det inte mycket. Har sovit väldigt länge idag och det behövdes nog.
Tänke jag skulle ladda upp några bilder på BD från helgen..

Bella kom till Orsa igår! Fast hon var så trött och skulle åka till Östersund den här veckan så jag hoppas att vi kan hitta på något nästa helg :D Eller, hon får lov för att då ska jag ha födelsedagspartey :P

Nej, nu orkar jag faktiskt inte skriva mer. Skriver mer senare om det har hänt något kul :D

läsares ord.. ♥
Postat av: Kängan

Filmen var helt okej :)

2008-05-19 @ 10:25:43
URL: http://kangan.blogg.se

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0