Sjung om studentens lyckliga dar..

» Jo..
Jag och Nutte har en hel del saker att göra inför studenten.
Känner att jag börjar bli lite stressad, men allt löser sig nog. Hoppas jag!

Nu sitter vi i skolan och har ganska tråkigt..
Finns inte så mycket att göra nu. Lämna tillbaka alla böcker och vänta på att studenten närmar sig :)
Måste ner till bowlingen och beställa smörgåstårtor idag iaf.

Jag måste köpa lite nya kläder till studentmiddagen och till studentkvällen.
Jag och mamzi åker nog in till Borlänge om några dagar.. Får hoppas på att man hittar något där, för i Mora suger det ju iaf.

Nej, nu ska jag göra något annat. Kanske skriver lite mer senare!



läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0