SNÖ!

»  Det här är ju helt sjukt! Har snöat konstant hela dagen idag..
Nu är det ju vinter igen.. ALLT är vitt :( Jag hatar snöööö..

Får bara hoppas på att det blir fint väder till nästa helg då!

Idag har jag jobbat hela dagen iaf..
Har varit hur lugnt som helst idag och jag antar att det har berott på vädret. Haha :)
Det kom en grupp med 18 danskar iaf som käkade lite allt möjligt..
Sen kom gruppen på 35 personer och åt förrätt, varmrätt och efterrätt.
Måste bara berätta om ena gubben som var med..
Han "spådde" maten genom att hålla en kristallkula över maten för att se om han kunde äta den eller inte.
Dög det inte så tog han inte av maten.. Han kallades "pendlaren".
Maten skulle vara så jordnära som möjligt för att han skulle ta det.
Men han åt av all mat och sa sedan att det var det första stället någonsin som han hade varit så nöjd med maten!
Det var lite roligt tyckte jag.. Haha :D

Sen fick jag och Sandra skjuts av Marie och hennes pojkvän hem..
Han hade fyrhjulsdrivet och det kändes lite tryggare än att åka med Sandra i hennes lilla Audi :P

Nu är jag iaf helt slut och luktar matos.
Ska ta mig en dusch nu tror jag, sen ta mig ett glas vin och sätta mig framför TVn..

Skriver mer imorgon :)
Sov gott! :)



läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0