Team Cans..

» Då är det bara 2 dagar kvar till Kreta och 21 dagar kvar tills jag fyller 19.. Weho :)

Igår började jag kvällen med att åka till Mora med Hillevi och kolla på Team Cans nere på Kajen..
Grymt mycket folk och riktigt kul! Var minst 5000 personer..
O Fortuna var ju hur häftig som helst.. Fick rysningar i hela kroppen!

Sen åkte vi tillbaka till Orsa..
Då åkte vi hem till Jessica där det var lite folk :) Drack och grillade.. Trevligt.
Finns lite bilder på min bilddagbok.
Sen åkte jag bara runt lite överallt resten av kvällen..

Har packat idag också. Nu tror jag att jag har fått med mig det mesta iaf.. Är lite orolig att det ska väga mer än 20 kg.. :S Men men, vad gör det om 100 år? :P

Nej, nu ska jag göra något annat..

Ha en bra dag!

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0