Torsdag

» Idag har det varit en lika underbar dag som igår!
Jag ÄLSKAR det här vädret.. Soommar :D

Idag började dagen med en cykeltur ner till skolan.
Jag och Sandra redovisade vårat arbete om Afrika och självklart hade jag glömt mina stödord hemma.. men det gick bra ändå :) Skönt, nu är det klart!
Sen lämnade jag in massor med arbeten på svenskan, så nu är det också klart.

Jag och Sandra åkte hem till henne på lunchen och jag sprayade vårat "student-lakan". Det blev ganska bra.. hehe :)
Sen åkte vi tillbaka till skolan och övade inför studentdagen.

Sen cyklade jag hem och har legat i solen hela dagen. Så skönt..

Fick mina linser idag också!
Lite ovant med färgen, men man vänjer sig väl :)

image88


Nu ska jag göra klart det sista arbetet jag har kvar, sen kan jag lämna tillbaka alla böcker och slappna av :)

Ha en bra kväll :)

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0