Underbar dag..

» Helt underbar dag och helt perfekt väder!
Har solat en hel del idag och fått lite mer färg tror jag misann ;)

Sen kom Bella hit..
Så vi tog cyklarna och cyklade ner på Orsa och mötte upp Hillevi och Andreas.
Åkte vidare till Café ett och åt glass o drack lite kaffe.. Mumsigt :)
Sen cyklade jag och Bella vidare till Hårteamet och carOnne..

Vi passade också på att cykla bort till Tommy och hälsade på honom.
Känns så otroligt konstigt.. Han är så saknad. Snart ett år sen..

Sen cyklade jag och Bella hem till mig i värmen och var helt slut! Haha :D

Nu ska jag lägga in lite bilder på BD och sen blir det TV hela kvällen..
Pussycat Dolls och Men in Trees.. :D

Kram!


läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0