Bakis..

Ja, fyfan.. Har legat i soffan HELA dagen. Usch.. Jag lär mig aldrig :P Men jag ska fan inte klaga, som man bäddar får man ligga.. Drack lite vin med Petra igår och blev föööör full. Jag kan inte dricka vin :)

Den 9-11 december åker jag, Zandra, Lotta och Marie till Riga på "personalfest" i 2 dagar :D Då blir det fest vill jag lova, eller hur Zandra? ;)
Sen ska jag försöka hinna med att åka till syrran en sväng också.. Hon kan ju inte komma till Orsa över jul :( Tråkigt.

Nej, nu ska jag nog återvända till soffan.. Hehe :D

läsares ord.. ♥
Postat av: Zandra

Haha de kan du ge dig 17 på... vi ska visa gammelkärringarna hur man rockar!! =)

2008-11-17 @ 11:24:37

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0