Happ..

Då ska jag försöka ge det här ett försök igen då, även fast jag inte har något att skriva om, SOM VANLIGT.
Håller på att ladda upp lite bilder på bilddagboken från helgen, så ni kan väl kika där om ni är intresserade av vad jag har gjort i helgen.. Hehe :)

Jaha, idag är det Fars dag.. och min pappa är fortfarande sjuk, stackarn :(
Men jag och mamma gjorde en superduuper god smörgåstårta åt honom iaf, så jag hoppas att han blev lite gladare iaf :)

Har ni gjort något snällt för eran pappa idag? :)

Annars har jag inte gjort så mycket idag.. Varit bakis och legat framför TVn hela dagen :) Sen spelade jag lite Bingolotto. Haha, det börjar bli standard! Helt perfekt när man är bakis och har tråkigt ;)

Nu väntar en hel vecka med jobb..
På onsdag är det flärdkväll där också.. Det ska bli kul :)

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0