Helgen..

Hallo mina vänner :) Nu var det ett tag sen jag skrev..

Helgen har varit jättelugn! Har bara jobbat, varit hemma, kikat på film o haft det mysigt :)
Det har ju ändå varit så kallt ute, så då håller jag mig hellre inomhus :P

Väntar på att klockan ska bli halv ett så jag kan traska ner till jobbet, sen ska jag gå en promenad med Petra lite senare ikväll..

Nu snöar det och blåser somfan, så nu gruvar jag mig för att gå till jobbet. Har ju fortfarande ingen vinterjacka.. Haha :)

Aja, kanske skriver lite mer senare, det visar sig!



http://www.dt.se/nyheter/orsa/article374683.ece


Hade jag sett människan som gjorde detta... mord.
Fyfan vad människor är dumma i huvudet.

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0