Huaaa..

Kaaallt :( Jag och Petra har nyss gått en promenad.. Det är ju fan -6 ute ju.. Jag HATAR vintern!
Mina lår blev så kalla så när jag kom in började dom klia, sen blev dom kokheta.. Uscha.
Dessutom är ju min vinterjacka trasig, så jag gick i en vanligt vindjacka.  Nä, nu är det dags för långkallingarna! :D

Zandra ringde och berättade att personalen uppe på Smidgården kanske ska på Midvinterblot i December (om det finns platser kvar)..  I så fall ska det ska bli skitkul :) Jobbade ju iofs där och har sett föreställningen, men förmodligen har dom gjort om den en hel del skulle jag kunna tro..

Nej, nu ska jag gå och lägga mig i soffan under en filt och mysa!
Ha en bra kväll & sov gott :)

läsares ord.. ♥
Postat av: Zandra

Haha men de blev Riga istället.. mkt roligare!! =)

2008-11-15 @ 19:42:16

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0