Kyligt..

Ja, nu börjar det faktiskt bli kallt ute.. Ska snön komma så kan den fan komma nu tycker jag! Blir så mörkt och tråkigt annars..

Jag har inte gjort så mycket (som vanligt) :).. Har jobbat. Började lite tidigare idag eftersom att cheferna skulle inventera..
Nu har jag precis kommit hem efter en låång promenad med Petra.. Sen har det faktiskt inte hänt så mycket mer mina vänner.
Jag funderar fan på att ge upp den här bloggen, har nästan aldrig något att skriva om ju.. :P

Källarcaféet har Brunch på Lördag från klockan 11.00-14.00.. Så jag funderar på att gå dit då, när jag är ledig :)
Sen blir det lite fest i helgen också :)

Aja, ni får ha en bra kväll! Puss

(bjuder på en bild från halloween)


läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0