Tisdag..

Nu har jag precis kommit hem från Bodycenter. Skönt att träna.. Har varit där från klockan 09.00 :)

Idag händer det nog inte så mycket skulle jag kunna tro.. Blir nog ingen promenad med Petra heller. Jävla skitväder..
Får nog bli en film ikväll tror jag! Tips på någon bra film?

Nu ska jag käka lite gröt.. Kanske skriver mer senare, det visar sig.

läsares ord.. ♥
Postat av: bela

hillevi frågade samma sak. jag har ingen av eri åtanke.

det här är en sak som upprepats av flera men nu är det en annan jag tänker på.

jag har nämnt dessa saker som "generella".

jag skulle inte skriva ut det i bloggen annars :)

2008-11-18 @ 21:26:58
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0