Äntligen hemma..

Har nyss kommit hem från jobbet.. Ibland förstår jag mig verkligen inte på människor.
Det kom in en kille klockan 16.55 (vi stänger fem) och beställer en latte utan skum när han ser att jag står och gör ren "kaffemaskinen". Sen frågade han om vi stängde fem och jag svarade ja..
Sen ringer han dit massa andra människor så sitter dom där till klockan SEX, så då kunde jag börja dammsuga.
Jag blir så irriterad på det där.. Haha..

Imorgon ska jag till Östnor! Dalbergs har bjudit sina kunder på mat och underhållning, så då fick jag följa med.
Det är Woodpjucks som spelar :) Det kan nog bli jävligt roligt.
Fast jag jobbar från 09.00 till 17.00, sen måste jag hem och fixa mig för vi ska vara där klockan 19.30..
Så jag kommer nog att vara ganska trött imorgon skulle jag kunna tro.. :P

Det blev inget egypten.. Vi ska kolla efter en annan resa :)

Nej, nu ska jag dra mig ifrån den här dumburken.
Skriver mer imorgon..
Ha en bra kväll! :)

läsares ord.. ♥
Postat av: Sandra Engström

Sv: Javisst var vi fina? :)



Hur är allt annars? Bra?

2008-10-20 @ 19:19:22
URL: http://kangan.blogg.se/
Postat av: Sandra Engström

Sv: Haha, jaha. Precis när smeten var klar hade jag ut den. Hmm, typiskt mig kanske? :D



Jo det är bara bra med mig med. :)

2008-10-21 @ 10:35:43
URL: http://kangan.blogg.se/
Postat av: matilda

ja skulle fått kicken om ja skrev om kunderna :P

2008-10-25 @ 10:44:14
Postat av: hannah

jag skriver inga namn matulda :)

2008-10-25 @ 10:48:48
URL: http://snittan.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0