Besökarna..

Ökar :) Jag tycker det är jättekul..

Idag ska jag jobba igen, från 15.00-18.00.. Lägger man ihop timmarna som jag har fått så blir det ju som en halvtid ungefär. Det är ju bättre än ingenting!
Lotta frågade mig om jag ville jobba uppe i Fryksås när hon öppnar i vinter.. :/ Får lov att fundera lite på det tror jag.

Är sugen på att åka till Borlänge och shoppa lite till helgen.. Kanske skulle på nån motormässa eller vafan det var i Falun nu i helgen, så då kanske man skulle kunna passa på ;) Vi får se..

Vilket fint väder det är ute då! Läste någonstans att man skulle passa på att njuta nu, för det skulle bli jättekallt till helgen tydligen. Så därför ska jag gå ut och sätta mig i solen en stund :)

Ha en bra dag mina vänner! Kram

läsares ord.. ♥
Postat av: Anonym

Usch, inte kallt än, må gott

2008-10-23 @ 14:20:36
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: bela

yeay. böööörlänge. :D

2008-10-23 @ 15:36:13
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0