Glaaad :D

Idag fick jag reda på en sak som gjorde mig VÄLDIGT happy.
Nu känns det som om att saker och ting kommer att lösa sig :)

Idag har jag jobbat från klockan 14.00 till 18.00.. var ganska lugnt..
Jobbade med Emma idag, så vi fick stänga idag..

Ikväll händer det nog inte så mycket mer.. Känns som att jag börjar få huvudvärk.. :/

Har så jäkla ont i halsen också! Min visdomstand (som växer rätt) börjar trycka på nu så det värker nere i halsen.. Usch.
Det tar ju evigheter för dom där onödiga tänderna att komma upp.
Måste beställa tid för att få bort den som växer fel också.. det vill jag verkligen inte. Jag hatar allt som har med tänder att göra.. Det är bland det värsta jag vet. Så ska jag ta bort den ska jag fan sova. Haha :D

Aja, ha en bra kväll mina vänner. Pusspuss

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0