Hemma..

Ja, nu har jag äntligen kommit hem..

Idag var jag till Eva-Lena klockan 10.00.. Klippte o färgade håret, så nu är det ännu mer blont :)
Sen klockan 12.00 så var det bara att gå bort och börja jobba.. Har varit mycket folk som har fikat idag!
Sen kom jag hem klockan 18.00, klämde i mig lite mat, sen var det bara att lyfta på arslet igen och ta en lång promenad med Petra.. Hur skönt som helst :)
Jag och Petra har världens bästa idé som vi ska klä ut oss till på Lördag.. Haha! :) Det får ni se på kort sen, vi kommer inte att vara lika fula som vi var förra året iaf ;)

Imorgon börjar jag klockan 07.30.. Fia ska vara ledig så jag har ansvaret för caféet och lunchen imorgon.. Det kommer nog gå så bra så..

Aja, jag kanske skriver lite mer imorgon.
Ha en bra kväll :)

läsares ord.. ♥
Postat av: Sandra Engström

Och vem ska våffla det på mig? :D

2008-10-31 @ 13:32:46
URL: http://kangan.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0