Hmm..

Jag börjar bli lite stressad känner jag.. Jag måste verkligen ta tag i att skriva in mig på arbetsförmedlingen, söka jobb och ta det där förbannade körkortet.
Jag kan ju köra, och jag har pengar till det.. Så varför händer det inget?
Känns lite som att jag måste flytta för att kunna få något jobb också.. Det kanske är rätt bra för mig att komma ifrån Orsa.
Jag mår faktiskt inte så bra här..

Tänk om man kunde få vara mindre igen.. När man faktiskt inte tänkte på dessa saker överhuvudtaget. Det hade ju varit ganska skönt.. :P

Jag har inte så mycket mer att berätta för er kära vänner.. :)
Kanske skriver lite mer senare, om jag har något att berätta då. Annars får ni vänta..
Ha det bra.
 

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0