Ny vecka..

Med nya tag. Har verkligen hänt en hel del, men jag orkar inte skriva om allt.. Hehe.

I lördags hade vi iaf tjejkväll hemma hos Zandra. Jättetrevligt hade vi :D
Det var jag, Zandra, Malin, Mait, Johanna, Jenny, Susanne och Nina..
Först åt vi fläskfilé med potatisgratäng, sen blev det baileys med kaffe som dessert.. hehe :)

Sen efter massa drickande, dansande och sång så tog vi en taxi in till Wasa. Dansade lite och hade trevligt innan allting spårade ur..
Det var ju en viss Malin som blev lite för full, så jag fick bära runt på henne resten av kvällen.
Hon hade lyckats sullat ner sig med Lakritsshot så hon var helt kladdig.. Haha :D
Aja, jag hade iaf skitkul :)

Nu väntar jag på att klockan ska gå lite fortare så jag kan traska ner till jobbet..

Kanske skriver lite mer senare! Ska iaf lägga in lite bilder på Bilddagboken..
Puss

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0