Onsdag..

Ja, jag ska väl berätta lite om gårdagen då :)
Vi åkte in och fick våran välkomstdrink (vodka & monster) klockan 19.30..
Sen blev vi bjudna på 3-rätters med gratis alkohol (livsfarligt)..
Maten var iaf jättegod och sällskapet supertrevligt.  Sen dansade vi  precis hela kvällen till Woodpjucks.. När klockan var 00.30 så slutade dom spela, men vi tjatade till oss en låt till iaf ;)
Sabri sa att han tyckte att det var så kul att vi dansade precis HELA kvällen.. Och det var SKITKUL! :D



(Förrätten)




(Emma, Fia och Louise)


Idag har jag jobbat från 3 till 6.. Jag och Fia var rätt sega idag :P

Näe, nu ska jag nog sätta mig framför TVn tror jag.. Skriver mer imorgon. Ha en bra kväll! Puss

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0