Som sagt var..

Egypten var det ja.
Emil överraskade mig med 2 biljetter till Egypten i Maj. Haha, blev lite arg först eftersom att han inte hade sagt något.
Men fy så skönt det ska bli!
Det blir jag, Emil, Daniel, Malin, Maja och hennes kille.. Trevlans :)
Så det är bara att börja spara pengar så man kan leva livet där i 2 veckor. Skönt..
Daniel och Emil är helt inne på att dyka, jag ligger hellre på stranden och solar ;)

Har jobbat idag.. Var ganska lugnt.
Är ledig hela helgen nu, vilket ska bli skönt eftersom att jag inte har varit ledig en hel helg på EVIGHETER..
Veri najs.

Har nyss varit ute och promenerat med Petra.. hur skönt som helst ute nu. Inte alls lika kallt som det har varit de senaste kvällarna..
Ska nog åka ner till Statoil och köpa lite nikotin nu tror jag, sen ska jag bara slappa framför TVn.



läsares ord.. ♥
Postat av: bela

haha.. emil. ja, kära nån.

2008-10-09 @ 21:26:15

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0