Usch å fy..

Har precis kommit hem från Rättvik, och jag är så jääkla frusen :(
Regnade och blåste som fan.. Usch. Fast det var ju trevligare än att bara sitta hemma och ha tråkigt :P Hehe..
Det enda jag hittade var en ny stav till tungan, sen köpte vi lite god ost :)
Allt man köper på marknader är bara skit ändå, går sönder efter typ 1 vecka..

Ikväll blir det nog lugnt. Ska upp och jobba imorgon så..
Men imorgon blir det nog lite fest kanske :) Trevligt, trevligt..

Äh, har inget roligt att skriva här så nu slutar jag. Kanske skriver mer sen, eller något :P
Kram

läsares ord.. ♥
Postat av: Martin

Jag vill också gå på marknad, men jag skall inte till Rättvik förrän nästa fredag och då är väl marknaden puts väck antar jag.



På tal om Japan så skall jag dit med skolan. Vi skall studera det religiösa landskapet där. Du kan läsa mer här: http://kangarooclosure.blogg.se/2008/may/japan-var-det.html.

2008-10-03 @ 19:18:10
URL: http://kangarooclosure.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0