Womanizer..



Okej, jag brukar ju inte lyssna på Britney Spears. Men den här låten blir bara bättre ju mer man lyssnar på den :)

Idag har jag käkat lite lunch med Bella på bykrogen..
Inte det godaste jag har ätit, men det gick ner iaf :P
Sen ville Bella ner på Orsagården och lämna en sak, så då följde jag med henne dit. Sen gick vi ner på Källarcaféet där vi träffade Danne. Satt där ett tag, snackade politik och drack latte.. Haha :)
Sen har det inte hänt så mycket mer idag :)

Fia ringde mig idag och ville att jag skulle jobba imorgon, fredag och lördag, så det var ju bra.. Blir det lite mer cash :)

Nej, nu ska jag nog göra mig lite kaffe tror jag.


läsares ord.. ♥
Postat av: bela

pik? :D haha. fattar inget..

2008-10-16 @ 09:50:06
Postat av: Sannah

Tack sötnos ;)

2008-10-16 @ 13:50:58
URL: http://dysfasi.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0