Alltså..

Nu måste jag skriva av mig, för nu är jag så jävla less.
Vad fan är det för fel på er?! Vad får ni ut av att vara så jävla brydda i andra människors liv och bara förstöra?!?
Ni måste ju vara totalt jävla dumma i huvudet.
Ni förstör så jävla mycket för andra människor, sen sitter ni där och mår så jävla bra själva.. ( Eller, det är väl det ni inte gör. Ni har väl så jävla värdelösa liv själva så ni bara måste lägga över det på någon annan )
Jag är så trött på att bara sitta och hålla käften, låtsas som att jag inte bryr mig, men nu får det fan vara nog.

Nu tänker jag inte sitta här, vara snäll och HÅLLA KÄFTEN.
Jag är iaf ärlig.
Jag hoppas att ni tar åt er, så jäävla mycket. Jag hoppas att ni får så mycket stryk att ni ser ut som Sveriges flagga en vacker dag..

BLÄÄÄÄ

läsares ord.. ♥
Postat av: Sandra Engström

Tyvärr så ändrar sig inte folk utan blir bara glad av uppmärksamhet. Men jag förstår hur du tänker! Kram

2008-09-12 @ 16:38:12
URL: http://kangan.blogg.se/
Postat av: bela

men shit, whats going on?

du lär ju tala om vad som händer i ditt liv. känner mig lite utanför va!

2008-09-13 @ 00:04:39

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0