Födelsedag..

Idag fyller min mamma 55 år :D Tiden går så fort.. Usch!
Man får leva varje dag som att det vore sin sista..

Idag har jag och mamma varit till Mora och handlat lite..  Jag hittade jeans, linne, hårband, foundation, strumpor och underkläder..
Hittade jättesöta trosor på Cubus! :)
Sen beställde jag en Zornring också. Ska dit och hämta den 30e september.. :D


Sen gick vi till kaffestugan och fikade lite..
Sen när vi kom hem så fick mamma lite presenter av mig.. en duk, sen ansiktsrengöring och hudkräm från Dermanord :)
Hon ska få något mer, finns inte så mycket att välja på i Orsa direkt :D Haha..

 Har nyss pratat med systern i 27 minuter. Haha :) Blir nog att åka dit snart.

Ikväll är det Top Model och Efterlyst. Handlar om mordet på flickan i Mora ikväll..
Från ytlighet till rent vansinne.

Ha en bra kväll!

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0