Första dagen..

på Källarcaféet idag då! Och allt gick verkligen jättebra..
Det som är svårt på ett nytt ställe är ju att lära sig alla priser och rutiner.. Men det kommer med tiden :)
Så dom ville att jag ska jobba där på måndag & tisdag också.. trevligt :)
Tog mig en promenad ner dit klockan 07.30 imorse.. Kände mig som en zombie. Haha :D

Nu ska jag försöka få i mig lite mat. Sen ska vi nog ut i skogen och plocka lite trattisar.. MUMS :D

Imorgon ska jag åka upp till Smidgården och baka lite pajer..
Sista helgen nu som det är öppet för säsongen! Så nu är det bara att börja söka jobb för fullt..

Aja, jag skriver lite mer här imorgon.. Har inte så mycket att berätta just nu ;)
Ha en bra dag/kväll! Pusspuss

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0