Fredag..

Nu är jag äntligen klart med rensningen av alla dessa jävla kläder.. Haha :D
Inte riktigt, har några tröjor kvar.. Men det kan jag ta senare :)

Nu ska jag vänta tills klockan blir halv ett, då ska jag ner på bykrogen och äta lunch med Bella.
Sen tänkte vi köpa lite blommor som vi ska plantera hos Tommy så han också får lite höstmys :)

Är sugen på att gå ut och äta ikväll.. Hade varit kul om det fanns en riktigt Kina-restaurang i närheten, eller typ Bamboo..
Kina i mora tänker jag aldrig mer gå till efter allt äckel man har hört om deras mat :S Blä!
Tur att man har gått livsmedelshygien så man vet att man INTE ska återanvända gästernas ris och lämna rått kött framme över natten.. Fast det borde man väl fatta ändå? Haha :P

Näe, nu ska jag sminka mig lite sen blir det nog TVn en stund.
Skriver kanske lite mer senare..

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0