Gah!

Jag måste ju erkänna att jag är helt värdelös på att komma på en bra rubrik.
Försöker alltid komma på något bra, men misslyckas. Haha :D

Idag har jag varit ledig. Så skönt att få sova så länge man vill ;)
Jag och mamma har åkt in till Mora en sväng och handlat lite. Sen gick vi in på Kappahl och kikade, där hittade jag två LipSmacker lipsyl och en BH..
Kommer ni ihåg LipSmacker? Köpte alltid dom när jag var mindre! :)
Nu har det kommit med Coca-Cola, Sprite, Fanta och Dr.Pepper doft/smak.. Jag köpte ett Fanta Strawberry och Vanilj.. :)


Nu ska jag äta lite Pasta med Pesto (MUMS!) och sen ska jag ta en promenad med Petra..
Sen blir det nog en film lite senare ikväll..
Får se om jag orkar uppdatera senare, annars skriver jag väl något imorgon! Puss

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0