Godmorgon!

Hoppas att ni har sovit gott, det har då jag gjort :)

Imorse ringde Annsofie till mig och frågade om jag kunde jobba.. Dom behövde mig idag, hehe :)
Men det går ju inte eftersom att det är 50 pers som ska äta på Smidgården ikväll.
Så idag har jag fått äran att göra en skagenröra för 50 personer.. Det kommer nog att gå bra, så många röror som jag och Sandra gjorde på hotellet så ska nog jag klara det. Haha :D
Hoppas bara att jag kommer hem innan klockan 21.00, för då börjar TOP MODEL! :D Jag älskar det.

Idag har mamma åkt till Åland.. Så jag ska nog skicka iväg ett sms med en taxfree beställning snart :)

Nej, nu ska jag nog hoppa in i duschen tror jag.
Ha en bra dag :)

läsares ord.. ♥
Postat av: Sandra Engström

De ringde mig också, men jag har blivit sjuk :/

2008-09-09 @ 12:10:06
URL: http://kangan.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0