Heey babes!

Ser att ni har saknat mig ;) hehe..

Idag har varit en riktigt trevlig dag!
Gick upp klockan 06.45 för att åka mot Uppsala med mamma, moster 1 och moster 2 eftersom att ena mostern skulle till sjukhuset.. haha :)
När vi hade varit där så åkte vi vidare mot IKEA och shoppade loss ;) Älskar IKEA!
Ska åka dit någon mer gång när man har lite mer plats i bilen.. hehe :D
Det blev iaf två söta lampor som hette "Knubbig" och sen fick jag lov att köpa orkidéer och nya krukor ;) Det fanns inte så mycket fina sängkläder (dom som var snygga har jag redan).. Mamma köpte massa fina grejor också :)


Söt va? :)

Sen åkte vi förbi "Dragon Gate".. Jäkligt häftigt måste jag säga! Det är ju inte riktigt klart än, men vi gick in och kikade iaf.. Riktigt fint var det!



Aja, kom väl hem vid 20.00 ungefär..
Är ganska trött, så det blir nog snart sängen för mig..

Skriver mer imorgon! Godnatt mina vänner :)

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0